Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Esther Arndtzen - 4 mars 2011 19:54

Fan vad tråkigt jag har :( xD Ska snart äta Chips xD Men nu är det Mars ju!

Iallafall ett snäpp närmare sommaren ;D Idag vah Jag bara på Stan Igen. Oh Juste ! Vid Nytorget på Söder finns en bra Sekendhand affär ;D Vet inte precis vilken gata men ni hittar den nog ;D Vet inget att skriva om just nu ;D See You!

/ The Girl With the sekendHand Tatoo ... xD ;D  

HÄR Kommer Mars Hunden ! ( Djuret för Månaden i Min almenacka ;D )

Av Esther Arndtzen - 4 mars 2011 11:05

Hej Igen    Här Kommer Lite Bok tips! :


1. Beautiful dead ( Fyra Böcker i Serien, Jonas Bok , Arizonas Bok , Phoenix Bok och Summers Bok ) Författare: Eden Maguire.

2. I Taket Lyser Stjärnorna Författare: Johanna Tydell

3. Det fattas en tärning Författare: Johanna Tydell

4. ( En serie ) Svikarboken , Kärleksboken , Bästisboken och kompisboken

Författare: Lin Hallberg

Det var allt! Men snart blir det mer Tips    Bye!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag Heter Esther Arndtzén och är 11 år. Jag kan vara Galen , Rolig , Ledsen och allt möjligt... Jag Bloggar Om min Vardag och Lägger ut Tips , Roliga Klipp och Bilder m.m Eller som Varje tönt säger: '' Jag bloggar om allt och inget ! ''

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards